Delovenje ventilatorja; 1.6 TDCI, letnik 2014

Delovenje ventilatorja; 1.6 TDCI, letnik 2014

OdgovorNapisal/-a Damjan_ » 4 April 2018 8:45

Pozdravljeni,

včeraj popoldne in danes zjutraj sem opazil, da ko prispem na cilj cca. 15km in ugasnem avto ventilator motorja deluje z maksimalno močjo.
Prvo sem mislil, da se bo kmalu ugasnil in se na koncu tudi je, vendar je trajalo cca. 5min. Ves ta čas je deloval z maksimalno močjo, torej kar glasno. Prvo sem mislil, da sosed kosi travo :)

Danes na poti v službo se je zadeva ponovila. Ko sem med delovanjem ventilatorja avto ponovno prižgal in je voda zakrožila je kazalec temp. vidno padal proti 60° ventilator pa je še vedno deloval sicer z zmanjšano hitrostjo.
Čez nekaj časa se je tudi danes ventilator nato ugasnil.

Mi je šel senzor temp., ki poganja ventilator ali je kaj drugega?

Lep pozdrav, Damjan
Damjan_
 
Prispevkov: 2
Pridružen: 4 April 2018 8:11
Kraj: Jesenice

Re: Delovenje ventilatorja; 1.6 TDCI, letnik 2014

OdgovorNapisal/-a imarkic » 4 April 2018 19:41

Ce ventilator motorja deljuje še par minut, po tem ko je avto že ugasnjen, največkrat pomeni da si prekinil DPF regeneracijo in ventilator poskrbi, da se vse varno ohladi. V kolikor se ti to bolj po redko dogaja (npr 1x mesec ali manj), potem je to normalno. Če pa se ti to večkrat ponavlja, pa lahko pomeni da imaš DPF delno zabit in da potrebuje kako daljšo vožnjo, na kateri naredi normalno regeneracijo.

To je najverjetnejši vzrok. Bi bilo pa dobro preverit z OBDjem.
imarkic
 
Prispevkov: 47
Pridružen: 30 September 2015 20:58
Kraj: Skofja Loka

Re: Delovenje ventilatorja; 1.6 TDCI, letnik 2014

OdgovorNapisal/-a Damjan_ » 6 April 2018 8:07

Očitno sem res prekinil DPF regeneracijo.
Ali obstaja kakšen signal, ki bi nam povedal, da se regeneracija izvaja? Ena takšna lučka v armaturki bi vsekakor bila zelo koristna.
Damjan_
 
Prispevkov: 2
Pridružen: 4 April 2018 8:11
Kraj: Jesenice

Re: Delovenje ventilatorja; 1.6 TDCI, letnik 2014

OdgovorNapisal/-a imarkic » 6 April 2018 20:40

Ne. Brez OBD ne moreš vedet. Ne na porabi ne drugače. Sem probaval. Ko preklopi na regeneracijo včasih malce cukne in rata malce manj odziven, morda malce "globje" zveni, samo tako je tako minimlano, da ne moreš bit 100% prepričan.
Pri OBDju najlažje gledaš intake temperature in če je pod cca 40°(idelano okrog 25°) ni regeneracije, če pa gre intake air temperature do 55-65°C pa pomeni da dela regeneracijo. So pa še nekateri ostali parametri.

Ni pa nič kritičnega, če vsake toliko prekineš regeneracijo. :)
imarkic
 
Prispevkov: 47
Pridružen: 30 September 2015 20:58
Kraj: Skofja Loka


Vrni se na Focus

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov