1.6 TDCi in 1.8 TDCi - razlika?

1.6 TDCi in 1.8 TDCi - razlika?

OdgovorNapisal/-a c0nd0r » 25 Maj 2018 20:36

V čem je razlika v teh dveh motorjih razen v kubaturi? Govorim za letnik 2009.

En ima 109, drugi pa 116 KM.
Je 1.8 slabša in starejša izvedenka in so jo opustili ter nadomestili z 1.6 litrsko izvedbo?

Razlika v porabi bi bila kakšna?
c0nd0r
 
Prispevkov: 4
Pridružen: 10 Marec 2018 20:05
Kraj: LJ

Re: 1.6 TDCi in 1.8 TDCi - razlika?

OdgovorNapisal/-a imarkic » 27 Maj 2018 18:27

Zivjo.

Kolikor je meni znano naj bi bil 1.8 motor dejansko fordov motor, medtem ko je 1.6 motor od PSA grupe (imajo ga tudi peugeot, citroen, mazda,volvo,...).
1.6 tdci motor je novejši in naj bi bil varčnejši. 1.8 naj bi bil bolj robusten.
Če se motim, naj me kdo popravi.

O porabi pa lahko več prebereš spodaj.

https://www.spritmonitor.de/en/
imarkic
 
Prispevkov: 80
Pridružen: 30 September 2015 20:58
Kraj: Skofja Loka

Re: 1.6 TDCi in 1.8 TDCi - razlika?

OdgovorNapisal/-a redbaron » 28 Maj 2018 14:21

Ja, 1.8 je Ford, 1.6, ter novejši 2.0 so HDI (kao skupen razvoj Forda in PSA).

1.6 so sicer imeli neke težave (v peugeotih, za Forde ne vem) s turbinami in so potem spremenili oz. dodali toplotno zaščito, ker naj bi se (zaradi cevi blizu turbine) pregreval dovod olja v turbino. Drugih večjih težav pa ti motorji naj ne bi imeli - naj me kdo dopolni, če temu ni tako.

1.8 je vsekakor starejši motor od 1.6, to sicer ne pomeni nujno, da je tudi v praksi do uporabnika manj prijazen. No, vsekakor je dražja registracija, ker za 1.6 plačaš 96€, za 1.8 pa 152€ letno nadomestilo za uporabo cest...
redbaron
 
Prispevkov: 86
Pridružen: 18 Junij 2015 7:17
Kraj: Velenje

Re: 1.6 TDCi in 1.8 TDCi - razlika?

OdgovorNapisal/-a gorkee » 28 Avgust 2018 15:22

Pozdravljeni poznavalci Fordov!

Sem pred nakupom C-maxa, letnik nekje med 2008 in 2010. Kolebam pa med motorjema 1.6 TDCi in 1.8 TDCi.
Dobil sem že toliko informacij, da sem že čisto zmeden :-) Zanima me, če mi lahko kdo poda svoje izkušnje za posamezen motor. Namreč Fordov 1.8 TDCi naj bi imel veliko turbo luknjo, ko pa doseže cca. 2000 obratov pa zaradi nenadnega visokega tlaka trpijo visokotlačne cevi in posledično pokajo. A je imel kdo kakšno podobno izkušnjo? Bojda, da ima ta motor tudi kar dosti višjo porabo od 1.6 TDCi.
Najbolj se bojim turbo luknje zaradi pogostih voženj v klanec z večimi ljudmi v avtu..

Kar pa se tiče 1.6 TDCi sem pa spet dobil precej mešane informacije. Nekateri pravijo, da je zelo prožen in odziven, drugi spet, da je len in češ da PSA motor ni v redu.

Kakršne koli informacije bom zelo vesel.

Hvala.

Lp
gorkee
 
Prispevkov: 1
Pridružen: 28 Avgust 2018 15:04
Kraj: Krško

Re: 1.6 TDCi in 1.8 TDCi - razlika?

OdgovorNapisal/-a imarkic » 30 Avgust 2018 20:46

Imel sem 2008 1.6tdci in moje izkušnje so ok, je pa nekaj trikov, katere še enkrat povzemam (poglej tudi moje članke)

Moje izkušnje:
-1,6 motor ima tudi nekaj turbo luknje. Do 1.500 obratov ni prav dosti od njega, kar, ko se enkrat navadis, ni problem, je pa to tudi dobro ker pomeni da pod 1.500 obratov redko vozis in manj obremenjuješ dvomasni vztrajnik. Ta pri tem motorju ni tak problem (pri 270.000km sem imel še prvega in ni bilo še nobenih indikacij da bi bilo z njim karkoli narobe).

-Načeloma je motor relativno uglajen in miren, nima pretiranih vibracij. Če se te pojavijo je lahko vzrok v kakem nosilcu motorja.

-moči je načeloma dovolj. Poln avto, Vrhniški klanec v 5 prestavi, teoretično 150km/h brez da bi mu hitrost upadala.:) S prožnostjo tudi nisem imel težav, če se izogibaš voznji pod 1.500 obrati.

-ni pa to motor za konstantno mestno vožnjo. Ga je potrebno vsaj vsakih 1000-1500km peljat na avtocesto da se naredi kvalitetna DPF regeneracija. (načeloma jo dela tudi na vsake 150km, če so pogoji ustrezni).

-glede zanesljivosti pa lahko pogledaš moje članke. Če povzamem: najbolj moras biti pozorem na plastično cev med turbino in zračnim filtrom. Ta rada poči (ponavadi na skritem mestu) in to privede do težav s cukanje, regeneracijo, če pa kater košček cevi prileti v turbino pa jo lahko poškoduje (sam sem cev menjal 2x - cca vsake 100.000km!). Po vsaj cca 150.000km je potrebno menjati bakrena tesnila na injektorjih (nekaj evrov), ker če ne imaš lahko ogromne težave s turbino, DPFom,....Ko tesnila spustijo se ob injektorjih pojavijo saje! Pri cca 150.000km se rado zgodi da se začne zatikat ventil, za regulacijo variabilnih lopatic na turbini (N75 ali overboost valve). Najbolje ga je menjati-100-150eur. Standardna napaka bi lahko bili še stabilizatorji na podvozju. Sam sem pomenjal 3 na sprednji levi strani (20-30eur). Bodi pozoren tudi na zapacanost hladilnikov, ker je hlajenje motorja zasnovan bolj na mejo (sem 1x dal ščistit in motor je poleti deloval občutno bolje).

Kot sem rekel, sam sem bil z njim zadovoljen, je pa res, da če motor zanemariš imaš lahko pa tudi slabe izkušnje.

Aja pa še poraba -5,8l/100km s tem da nisem nedeljski voznik :)
Srečno!
imarkic
 
Prispevkov: 80
Pridružen: 30 September 2015 20:58
Kraj: Skofja Loka


Vrni se na C-Max

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov