ford s-max 2.0tdci težava vžig

ford s-max 2.0tdci težava vžig

OdgovorNapisal/-a Adis1988 » 29 Oktober 2018 13:04

Lep pozdrav imam en problem pri vzigu ford s-max 2.0tdci 2007 letnik ,ko vklopim kontakt se pojavi za trenutek rumen trikotnik v njemu klicaj in zunaj trikotnika kljuc in ko hocem vžgat avtomobil zgine nato pa do 7-8 sekund vergla bila je bosch pumpa obnovljena, prav tako šobe nihce mi ne ugotovi kaj bi lahko bilo to .Včeraj sem isto ponovil vajo in mi je gorela pri prižganem avtu 30 sekund na armaturni plošči lučka za akumulator in nato ugasnila in sem se normalno naprej peljal.Problem imam samo pri zaganjanju motorja . če mi lahko kdo svetuje kaj naredit .
Adis1988
 
Prispevkov: 6
Pridružen: 27 Oktober 2018 17:33
Kraj: Velenje

Re: ford s-max 2.0tdci težava vžig

OdgovorNapisal/-a Adis1988 » 3 November 2018 19:47

Dober dan spet jaz nazaj danes sem ugotovil da na vseh 4 sobah spusca nafta nevem ali so kaksne podlozke na injektorjih ....l
Adis1988
 
Prispevkov: 6
Pridružen: 27 Oktober 2018 17:33
Kraj: Velenje

Re: ford s-max 2.0tdci težava vžig

OdgovorNapisal/-a JoJbL » 4 November 2018 10:17

Bakrene podložke so ja.

Poslano z mojega WAS-LX1 z uporabo Tapatalk
Uporabniški avatar
JoJbL
 
Prispevkov: 492
Pridružen: 31 Oktober 2014 22:21
Kraj: Ljubljana

Re: ford s-max 2.0tdci težava vžig

OdgovorNapisal/-a Adis1988 » 4 November 2018 23:56

Lep pozdra hvala za odgovore danes ko smo malo bolje pogledali je sveze rumene barve olje na sobah nevem od kje je to spustilo spodaj avtomobila nikjer ni videt olja samo gor kjer so sobe vtaknjene in avtomobil ko je hladen dlje traja da vzge .....
Adis1988
 
Prispevkov: 6
Pridružen: 27 Oktober 2018 17:33
Kraj: Velenje

Re: ford s-max 2.0tdci težava vžig

OdgovorNapisal/-a Adis1988 » 4 November 2018 23:58

Lep pozdra hvala za odgovore danes ko smo malo bolje pogledali je sveze rumene barve olje na sobah nevem od kje je to spustilo spodaj avtomobila nikjer ni videt olja samo gor kjer so sobe vtaknjene in avtomobil ko je hladen dlje traja da vzge .....
Adis1988
 
Prispevkov: 6
Pridružen: 27 Oktober 2018 17:33
Kraj: Velenje

Re: ford s-max 2.0tdci težava vžig

OdgovorNapisal/-a Adis1988 » 9 November 2018 22:44

Lep pozdrav resena zadeva male gumi o-rinke na dovodu nafte zamenjal mehanik in obnovil zaganjac avto vziga ko urica drugace je pa se samo trikotnik in klicaj in kljuc rumen ko dam kontakt se prizge in takoj ugasne ce ve kdo kaj bi bilo to ali je kaksnna napaka
Adis1988
 
Prispevkov: 6
Pridružen: 27 Oktober 2018 17:33
Kraj: Velenje

Re: ford s-max 2.0tdci težava vžig

OdgovorNapisal/-a JoJbL » 10 November 2018 20:37

Hvala da si javil rešitev.
Znakec te pa verjetno opozarja na servisni interval. Na youtubu si poglej kako ga lahko sam resetiraš.
Lp

Poslano z mojega LG-H850 z uporabo Tapatalk
Uporabniški avatar
JoJbL
 
Prispevkov: 492
Pridružen: 31 Oktober 2014 22:21
Kraj: Ljubljana

Re: ford s-max 2.0tdci težava vžig

OdgovorNapisal/-a Adis1988 » 10 December 2018 18:37

Lep pozdrav imam en problem ford s -max 2.0 tdci počil mi je sesalni kolektor ,ki sem ga menjal samo sem dal rabljenega gor ampak na zunaj nikjer ne spusca samo avto gre normalno samo je bučen na majhni hitrosit in na hitrosti 130 km na avtocesti neznosen zvok ali je mogoce kolektor fuč samo ne spušča ali pa kaksen nosilec nisem pameten en mehanik pravi kolektor drug mehanik pravi da ni ziher kolektor samo trese tudi v prosem teku pa pravi drugi mehanik sumi nosilec motorja ker buči in je skoraj neznosno voziti na avtocesti .Hvala za pomoc nov kolektor košta 400 eurov in nek je treba začet .
Adis1988
 
Prispevkov: 6
Pridružen: 27 Oktober 2018 17:33
Kraj: Velenje

Re: ford s-max 2.0tdci težava vžig

OdgovorNapisal/-a MmM » 13 December 2018 10:34

Imam težave z vžigom na enakem motorju, 2.0TDCi 103kw, letnik 2008 drugačne narave.
Avto vžge brez težav ampak zelo rad po 2-3 sekundah zaniha obrate in ugasne. Ko ga ponovno štartaš (samo ključ obrneš, brez kakega čakanja za grelne svečke) ostane normalno delujoč. Ob prvem zagonu ko začnejo obrati nihat ga lahko rešiš pred ugašanjem z dodajanjem gasa ampak začuda takoj ko spustiš gas (ne vedno) enako ugasne. Vžgeš v drugo dela BP. Pri nobenem zagonu ni potresavanja, ki je značilno za to da eden od cilindrov še ne vžiga.
Ta problem imam že drugo zimo, servis ga ne zna rešit. Bil je predlog obnove šob ampak to so za moje pojme buče, ker potem bi avto težko vžgal ne pa ugasnil po 2s delovanja.
Avto ima nov EGR in vse štiri grelne svečke od januarja 2017. Ko je crknil EGR (ostal odprt) je pač stroj verglal eno minuto preden mu je uspelo pognat na tisto revno mešanico brez zraka. Tega problema ni več, obrneš ključ in vžge takoj kar pomeni da dobi vse kar rabi. Ko je 5 stopinj ali več ne opaziš da je kaj narobe z vžigom.
Sumljivo je pa naslednje da so obrati pri -5C in še manj enaki kot pri potem ogretem motorju. Morali bi biti nekaj nad 1000, cca 1100, vsaj tako sem videl pri kolegu v službi ko je štartal svojega z istim motorjem 2007 letnik.

Moj glavni osumljenec je torej element, ki skrbi za pravo mešanico pri hladnem zagonu motorja. Pomoje motor misli da je topel takoj, ko ga vžgeš in dovaja prerevno mešanico. Vprašanje za mojstre tu: kateri element skrbi za to? Sklepam da je nek senzor.
Ko mi je shodil EGR je bilo precej kolateralne škode, DPF predvsem. Super lastnost DPFja da ko imaš zjebano izgorevanje tega ne vidiš, ker ni optičnega dimljenja dokler se vse skupaj ne tako zabaše da crkne.
Torej, DPF sem dal nov, tak z večjo pretočnostjo (Strajnar) in nov originalni EGR ventil.
Ali bi lahko bilo še kaj močno zapacano zaradi posledic črnih saj okvarjenega EGRja?

Dodatno vprašanje: Menjal sem še termostat za vodo (padanje temperature po hribu navzdol) ampak se mi zdi da se pozimi še vedno motor prepočasi segreje, tudi po zvoku in vibracijah je to čutit. Danes -2C, po 4km vožnje pri 60km/h ravna cesta, Gretje v kabini na ful (HI + ventilator do konca) se je kazalec za vodo premaknil z nule. Imate podobne izkušnje?
MmM
 
Prispevkov: 17
Pridružen: 24 Maj 2015 13:11
Kraj: Ravne na Koroškem

Re: ford s-max 2.0tdci težava vžig

OdgovorNapisal/-a redbaron » 18 December 2018 19:26

Jaz sem imel podoben primer (s-max 2.0 TDCI 103 kw) in sicer je avto ugašal, ko je bil hladen, zunaj pa pod 9°C. Ugasnil je, ko si spustil gas (recimo pred križiščem), če je lavfal na mestu, je bilo OK. To je trajalo par minut, potem je bilo OK.
Odkar sem odstranil DPF in blindiral EGR (zaradi enakega vzroka, kot si ju ti menjal), mi tega ne dela več.

Padanje temperature pri vožnji po hribu navzdol, se mi zdi dokaj normalen pojav. Namreč, ko ogrevaš kabino, s tem ohlajaš hladilno tekočino, motor pa pri vožnji navzdol ni obremenjen (deluje lahko tudi brez vbrizga) in se ne segreva.
S-max ima el. grelec kabine, ki segreva zrak, dokler je hladilna tekočina (pre)hladna, zato greje tudi, dokler je motor hladen. Delovanje tega grelca krmili elektronika, upoštevajoč nekaj faktorjev (zunanja temp., temp. v kabini, temp. motorja, obremenjenost alternatorja, napolnjenost akumulatorja...) in na podlagi tega določa moč delovanja el. grelca.

Glede na to, da je S-max precej velik avto in ima velik volumen kabine, mora imeti tudi velik toplotni izmenjevalec gretja, ki bolj hladi motor, kot pri kakšnem manjšem avtu, zato ob nežni vožnji rabi nekoliko dlje, da se segreje. Vsaj pri mojem je tako. Greti začne relativno hitro, kazalec je pa kar nekaj časa na 60°C, potem pa počasi leze proti 90°C - pri nežni vožnji. Če pa ga vozim nekoliko bolj ostro (ne mislim priganjanja), ali pa v kakšen klanec, pa tudi temp. kar hitro naraste.

Ko si menjal temostat, si dal noter original? Temperatura zdaj ne pada več, pri vožnji navzdol?
redbaron
 
Prispevkov: 88
Pridružen: 18 Junij 2015 7:17
Kraj: Velenje

Naslednja

Vrni se na S-Max

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost