Klima Ford Smax

Klima Ford Smax

OdgovorNapisal/-a novinec123 » 1 Julij 2017 10:25

Naj prvo opišem problem (sem dal po točkah da bo upam do bo tako bolj pregledno)

1. Na začetku poletja klima ni delovala - ni vklopilo kompresorja ugotovitev premalo plina smo napolnili z plinom mislim cca 600g zadeva deluje :)
2. po 2 dneh spusti plin zelo opazno praktično zadimi v notranjosti in slišiš ko spusti :(

3. Serviser klime oceni da je kompresor fuč ker je ves umazan od barvila se pravi pušča.... malo podvomim v njegovo diagnozo ne morem se otrest občutka da bi kar menjal kompresor, ker je to najbolj ziher. :?

4. Sledi pogovor z drugim serviserjem ko mu opišem problem pravi, da skoraj sigurno ni kompresor ampak naj pripeljem ponovno nafila s plinom in laufa klimo na polno par ur mašina za polnjenje priklopljena ves čas vse dela spremlja tlake (višji cca 17 bar nižji 5 bar) kar je po njegovih besedah ok ... kompresor po njegovem mnenju ni problematičen predlaga da tako testiram pa naj javim če bo spet spustilo ..... ok mislim ... ja pa toliko fer da ne plačam nič

5. po 3 tednih spet spusti ..... zadimi notranjost slišiš puščanje

6. Ugotovitev dokler je klima na avtomatsko - vklopljen kompresor je višji tlak ok cca 17 bar v trenutku ko ročno izklopiš delovanje klime AC-OFF začne pritisk naraščati (nazorno se to pokaže če je mašina za polnjenje priklopljena) pride čez 25 bar in varnostni ventil na kompresorju spusti plin ven.

Od tukaj tudi razlaga zakaj je bil prvič kompresor vsa usran okoli varnostnega ventila od barvila ....

Morda kdo ve zakaj pri ugasnjeni klimi začne dvigovat pritisk v sistemu do te mere (čez 25 bar) da odpre varnostni ventil in s tem prepreči uničenje kompresorja.

Če klima laufa deluje vse ok preverjeno - testirano

Hvala za odgovore.
novinec123
 
Prispevkov: 3
Pridružen: 12 September 2016 9:51
Kraj: Sežana

Vrni se na Karoserija, notranjost in avtoelektrika

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost