MK3 2015 Facelift 1.5 Econetic cukanje

MK3 2015 Facelift 1.5 Econetic cukanje

OdgovorNapisal/-a urednik » 16 September 2018 22:57

Kupil sem rabljeno leasing vozilo s 140.000km, redno vzrževano.
Mislil sem, da se motor, kadar je topli prosti tek, zaganja le zavoljo neredne vožnje, saj je stalo 2 meseca pri preprodajalcu, a kot kaže po 1000km to ostaja problem, mestoma hladen zagon tudi zasmrdi malo preveč. Tudi, ko peljem s tempomatom navzdol se pojavlja neko nežno cukanje.
A je to znak, da so šobe za spucat in nato EGR za pregledat?
Ali je za to običajno še odgovoren prodajalec, če je znotraj enega meseca od nakupa javljeno?
urednik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: 15 September 2018 13:57
Kraj: ljubljana

Re: MK3 2015 Facelift 1.5 Econetic cukanje

OdgovorNapisal/-a imarkic » 19 September 2018 19:33

Kolikor je meni znano je prodajalec odgovoren za vse okvare znotraj enega meseca od nakupa, razen za "potrošni material". Predlagam da ga čim prej obvestiš o morebitni težavi, ki pa jo lahko potem rešuješ tudi izven enomesečnega obdobja.

Glede na to da gre za rahlo cukanje bi sam najprej probal z eno daljšo vožnjo po avtocesti (če še nisi), da se DPF ustrezno regenerira, potem pa bi, ob pisnem privolenju prodajalca (da ne bo to razlog za neveljavnost garancije) , poizkusil še z kakim aditivom kot je npr. Antigripante25. Ko sem imel sam prisotno rahlo cukanje na 1.6tdci, zaradi nekoliko zamašenih injektorjev, mi je ta additiv težavo odpravil.

Šele nato bi se sam lotil ostalih posegov.
imarkic
 
Prispevkov: 82
Pridružen: 30 September 2015 20:58
Kraj: Skofja Loka

Re: MK3 2015 Facelift 1.5 Econetic cukanje

OdgovorNapisal/-a urednik » 19 September 2018 21:04

Hvala g. Markič!
Avto sem dal pregledat trgovcu (po 14 dneh - Avtotehna) pa je tamkajšnji Opel mehanik rekel, da se je vozil in da je ok, da oni sicer predlagajo aditiv.
En drug mehanik, ko sem mu potožil, da mi tega niso odpravili pa je dejal, da ga skrbi, če ni to dvomasni vztrajnik, pa sem rekel, da večinoma prosti tek teče lepo in je potrdil, da je to tudi možno pri napaki vztrajnika (start stop dizli so posebej dovzetni za težave z vztrajnikom).
Sicer edina zadeva, ki bi lahko na to napako nakazovala (se mi zdi) je, da se avto malo preveč trese v prostem teku tudi kadar motor lepo teče, med vožnjo pa razen cukanja s tempomatom tega ni čutit.
Ali naj grem na Summit test naredit? Ima kdo predlog kateri mehanik je v tem najbolj vešč in izkušen? Na koga bi se obrnil, ker je težava očitno še težje opazna?

BTW - zanimivo je, kaj so mi rekli na enem servisu šob - da se šob ne čisti, da se samo obrabijo, uničijo, na drugem pa da naj nikakor ne dajem aditivov, da nič ne rešim s tem.
urednik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: 15 September 2018 13:57
Kraj: ljubljana

Re: MK3 2015 Facelift 1.5 Econetic cukanje

OdgovorNapisal/-a imarkic » 21 September 2018 19:07

Vsak "domači" mehanik bo rekel da je z avtom vse ok, samo da preteče nekaj časa in garancija.

Predlagam kak uradni, neodvisni Ford servis da ti ga konkretno pregledajo. Zna pa bit problem, če se pojavi težava samo občasno in če ni zabeleženih napak.

Dvomasni vztrajnik se ponavadi sliši in čuti na sklopki (tako je bilo na Focusu,2008). Zategneš ročno, daš v prvo prestavo in počasi, delno obremenjuješ sklopko (ne predolgo :) ). Če se v motorju pojavijo kaki čudni zvoki ali pa kake izrazitejše vibracije na sklopki, potem je lahko težava v dvomasnem vztrajniku, drugače verjetno ne. Naj me kdo popravi, če je pri novejših modelih kaj drugače.

Šobe se lahko zapacajo in jih lahko aditiv očisti (lastne pozitivne izkušnje na Focusu). Če pa so novejši motorji kaj bolj občutljivi na aditive, pa ne vem.
imarkic
 
Prispevkov: 82
Pridružen: 30 September 2015 20:58
Kraj: Skofja Loka

Re: MK3 2015 Facelift 1.5 Econetic cukanje

OdgovorNapisal/-a urednik » 21 September 2018 21:51

Evo, zmenjen pri Summitu. Je pa tko, da če maš na pol sklopko, ko npr previdno parkiraš ipd se ful na začetku morot zaganja, ne teče enakomerno. Ostalo pa ni tipično.
urednik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: 15 September 2018 13:57
Kraj: ljubljana

Re: MK3 2015 Facelift 1.5 Econetic cukanje

OdgovorNapisal/-a urednik » 28 September 2018 18:57

Hah, ne najdejo težave ... Bili prijazni, vzeli so si čas.
Ko je topel pogosto v prostem teku dela to (ali nasplošno v nizkih obratih tudi: https://photos.app.goo.gl/vpLfbwaRodURkATc6

Pa še napisal sem napako DTC c401_64 in je tudi njim izpisalo, pa po servisu je še vedno kar tam. Šlampasto narejen avto in softwer? Ma kdo kaj pojma, ker je ornk motoče.
Rekli so, da so šobe testirali in, da je ok.
Tkole izgleda izpis: https://photos.app.goo.gl/EPHQSG8yZtvbLmJPA

Kdorkoli, help please?
urednik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: 15 September 2018 13:57
Kraj: ljubljana

Re: MK3 2015 Facelift 1.5 Econetic cukanje

OdgovorNapisal/-a imarkic » 28 September 2018 20:37

Take napake so "najboljse"... :/

Glede na posnetek to po mojem nima nobene veze z injektorji (bolj cuka pod obremenitvijo in ni tako ponovljivo-injektorji so bolj "random"-vsaj pri meni je bilo tako) in prav tako ne z vztrajnikom...

To bolj spomija na kako napako na "vodenju" motorja. Pred leti sem imel podoben občani problem na Peugeot 106, ko se je občasno, podobno zaciklal, s tem da je bilo tam nihanje od 500 do 1500 RPM! Ker je bilo to samo občasno, tega potem nisem nikol do konca raziskal. Avto sem npr. prestavil za 5m naprej in je nehalo.

Na spodnji strani je nekaj možnih stvari za pregledat.

https://mechanics.stackexchange.com/que ... witched-on

Lahko preveriŠ:
Poizkusi vklopit/izklopit klimo-ali ima kak vpliv
Filter zraka (a si opravil redni servis?)
sam bi z "contact cleaner-jem" precistil tudi senzor pretoka zraka (MAF senzor) - odviješ, fino prešpricas, pustiš da se osuši, vgradiš nazaj-lahko se na nitkah nabere svinjarija, olje (ne dotikaj se nitk če so vidne!!)
Lahko resetiraš računalnik (odklopi akumulator za kako uro) ter nato pustiš, da se avto na novo nauči tvojega stila vožnje (zaženeš avto, pustiš 10-15 minut teči brez klime, nato pa se zapelješ na en izlet 10-15km)
Preglej vse jermene.Kje kaj trese?
EGR po mojem ni....

Se nekaj gradiva za branje...
https://www.fordownersclub.com/forums/t ... ci/?page=3

Srečno!
imarkic
 
Prispevkov: 82
Pridružen: 30 September 2015 20:58
Kraj: Skofja Loka

Re: MK3 2015 Facelift 1.5 Econetic cukanje

OdgovorNapisal/-a urednik » 28 September 2018 23:04

Hvala, bom preveril. Najprej filter, senzor, jermene, potem šele reset itn.
Poročam, če mi kaj uspe.
urednik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: 15 September 2018 13:57
Kraj: ljubljana

Re: MK3 2015 Facelift 1.5 Econetic cukanje

OdgovorNapisal/-a urednik » 18 November 2018 16:14

Evo me, zračni filter je ok, za vsak slučaj mal prepihan, MAF/MASS/Luftmesser sem previdno dal ven, očistil s sprejem posebej za ta senzor, ker WD40 kao lahko preveč zapacka, vse ornk posušil in dal skupaj.
Rezultat je isti - še vedno vztraja isto zaganjanje ob topli mašini (btw, kako ugotovim, če Luftmesser morda ni v rahli okvari?).
Morda še edino EGR/AGR in šobe - čeprav so to na Summitu kvazi testirali.
urednik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: 15 September 2018 13:57
Kraj: ljubljana


Vrni se na Tehnični del

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron