Nakup Ford Focus 1.6 TDCi

Nakup Ford Focus 1.6 TDCi

OdgovorNapisal/-a Boyc » 23 April 2018 23:13

Pozdravljeni,

sem novi na forumu, pred nakupom prvega focusa.
V oko mi je padel tale:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=12995548

Danes po sluzbi sem se odpravil avto pogledati in sprobati, vendar sem prispel tik pred zaprtjem salona in je potekalo vse na hitro. Voznja le po parkiriscu, pregled notranjosti, zunanjosti in motorja, skratka vse stima na prvi pogled. Prvi lastnik je avto kupila firma Tesa tape, drugi lastnik, fizicna oseba, servisi naj bi bili redni. Vse to pri AH Rebernik kjer se avto sedaj tudi prodaja. Skratka, naj bi bila zgodovina znana in tudi digitalno zapisana.

Zanima me, ce so ti dizelski motorji naceloma glasnejsi, saj ob delovanju oddaja malo glasnejsi zvok obratovanja kot ponavadi. Res pa da je avto miroval nekaj casa.
Druga zadeva, folija. Ima kdo kaj izkusenj s folijo. Namrec na pokrovu motorja bi folijo odstranil, na strehi pustil. Kako je z barvo, saj naj bi folija bila gor leto in pol, se da to lepo spolirati, da ne bo opazne razlike med ostalim plehom.

Hvalezen bom tudi kakrsnih koli drugih nasvetov na kaj naj bom pozoren.

Lp
Boyc
 
Prispevkov: 4
Pridružen: 23 April 2018 22:53
Kraj: Maribor

Re: Nakup Ford Focus 1.6 TDCi

OdgovorNapisal/-a imarkic » 24 April 2018 19:59

Zivjo.
Tukaj je bilo ze nekaj napisano
viewtopic.php?f=15&t=1078

Motor načeloma teče zelo mirno, če pa je bil izklopljen akumulator (resetiran računalnik), pa potrebuje ca 50km da se "nauči novih parametrov". Če pa cel motor močneje niha ali če zelo močno potrese ob izklopu, pa je lahko tudi slab nosilec motorja (levo od motorja-pri hladilni tekočini).

Drugače pa se enkrat moj del:
***********************************************
Focus Mk2 1.6 tdci, 109KM, 2008

Izkušnje:
-kupil pri 110.000km, sedaj 260.000km
- stvari ki so napisane pri http://avtonasveti.com/ford-focus-ii-ge ... -vpoklici/ naceloma kar drzijo
-preveriti je potrebno vse nadtlačne, podtlačne cevi za dovod zraka. Pri mojem je pri cca. 150.000km počila cev za dovod zraka pred turbino (na zadnji strani,kjer se je tezko opazilo), kar je povzročilo da se je poškodoval kompresorski del turbine in po cca 6 mescih je bilo potrebno obnovit turbino (400eur z menjavo)
-med 100.000 do 150.000 km je zelo priporočljivo mennjati tesnila na injektorjih (nekaj 10eur), ki rada spustijo (saje ob injektorjih) in na dolgi rok lahko povzročijo odpovede turbine, itd.
-velikokrat se omenja težave z DPFjem, ampak to je ponavadi samo posledica neke okvare/napake. Potrebno najti vzrok. Neustrezno delovanje EGRja, turbine (variabilnih lopatic), tlačnega senzorja, senzorja pretoka,.... Dostikrat je strošek popravila nizek, v kolikor se odkrije tezava pravočasno
-do sedaj sem moral menjati še senzor temperature hladilne tekočine (nekaj 10 eur) in regulator tlaka goriva (150eur), nosilec motorja (100eur) ter dva sprednja stabilizatorja (nekaj 10 eur)
-pri MK2 je potrebno preverit emblem na zadnjih vratih. V kolikor je v slabem stanju, se zna zgoditi, da ti začne voda zamakat v vrata prtljažnika kar povzroči rjavenje. Potrebno zamenjat emblem in ustrezno zatesniti.
-drugače s focusom zelo zadovoljen in z rednim, ustreznim vzdrževanjem naj ne bi bilo večjih težav. Sam ga servisiram na uradnem servisu, je pa res da je ZELO težko najti dobrega Ford serviserja. Priporočam uradni servis v Kranju (zelo korektni, znajo najti rešitev), sem bil pa zelo razočaran s servisom v Šk. Loki.
-priporočam uporabo OBD2 scannerja v kombinaciji z aplikacijo ForScan (skupni strošek pod 10eur). S tem dobiš podroben vpogled v delovanje motorja, preveriš napake, itd. Mnogo več podatkov kot npr. Torque.

Drzgače pa pri nakupu avtomobila na dolgi rok, z nad 100.000km, močno priporočam, da se veliki servis naredi takoj (nikoli nisi 100% v kilometre), s tem da uporabiš original komponente. Mene je prišlo pred leti na uradnem servisu cca 600 eur (redni servis + menjava jermenov, pumpe,...) Si pa potem 200.000km miren.

Pri nakupu pomaga, če lahko poleg servisne knjižice (elektronske?) dobiš tudi račune iz servisov.


Srečno.
imarkic
 
Prispevkov: 63
Pridružen: 30 September 2015 20:58
Kraj: Skofja Loka

Re: Nakup Ford Focus 1.6 TDCi

OdgovorNapisal/-a Boyc » 4 Maj 2018 20:18

Najprej hvala za pojasnila.

Danes sel gledat focusa. Avto letnik 2011, TDCi, 1.6, 80kW. Prevozenih ima nekaj cez 90k km. Ohranjenost kot nov. Zadnji servis narejen na 85k km, vsi pri pooblascenem serviserju. Je pa zadeva da se iz masine slisi piskanje. Ko pohodis plin, se piskanje pojaca. Poslusalo se je pri odprti havbi in piskanje izhaja iz skrajne leve strani motorja. Je to znak slabe turbine, kar predvidevam, ali je lahko kaj drugega? Ce se ne motim je turbina na desni strani. Je lahko le kaksna pocena cev? Same moci pri pospesevanju avto ne izgublja. Avto je bil vozen le lokalno, kar zna biti problem, da turbina ni obratovala, kot bi morala?? Ima kdo podobne izkusnje. Avto drugace izgleda zelo vredu, vendar me je piskanje odvrnilo od nakupa. Plan je avto ob mogocem naslednjem ogledu peljati mehaniku oz. kar na tehnicnega, da se stvar razjasni.
Hvala za nasvete/izkusnje.
Boyc
 
Prispevkov: 4
Pridružen: 23 April 2018 22:53
Kraj: Maribor

Re: Nakup Ford Focus 1.6 TDCi

OdgovorNapisal/-a imarkic » 5 Maj 2018 9:08

Turbina žvižga. Podobno kot tukaj:
https://www.youtube.com/watch?v=pyjmncgeEeg

Če je izrazito je težava v turbini, če je pa komaj zaznavno pa je lahko tudi npr. samo prevelika količina olja(nad max nivojem).

Obnova turbine pride cca 400€....

Je pa turbina na zelo dostopnem mestu - spredaj desno če gledaš iz smeri motorja. Odstrani plastičen pokrov in poglej če je kje kaj mastno okrog turbine in predvsem okrog cevi pred vstopom v turbino. Prav tako poglej ob sedeže injektorjev če je kje kaj črnih saj.
https://www.youtube.com/watch?v=sd142Zg2ZiI
imarkic
 
Prispevkov: 63
Pridružen: 30 September 2015 20:58
Kraj: Skofja Loka

Re: Nakup Ford Focus 1.6 TDCi

OdgovorNapisal/-a Boyc » 5 Maj 2018 10:47

Zvok je identičen kot v prvem posnetku. Vendar žvižga na skrajni levi strani motorja in ne desno. Žvižga tudi v prostem teku, brez dodajanja gasa.
Če se mogoče odločim za ponoven ogled avtomobila, se bo le ta peljal mehaniku na pregled. V primeru težav s turbino, nakup definitivno odpade, oz. bi moral prodajalec konkretno spustiti ceno, da bi se jaz lotil popravila. Če pa je le kakšna manjša težava in če mehanik vidi da je ostalo ok, se pa še mogoče odločim.
Boyc
 
Prispevkov: 4
Pridružen: 23 April 2018 22:53
Kraj: Maribor


Vrni se na Focus

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost

cron