Mondeo L2016 avtomatik

Mondeo L2016 avtomatik

OdgovorNapisal/-a hboris » 18 Julij 2018 22:27

Zanima me ali ima kdo naslednje informacije. Zdaj imam v lasti Mondeo L2009 avtomatik in so mi pri Fordu povedali, da se ta menjalnik ne servisira, ne menjuje se olja, v glavnem menjalnik se ne odpira dokler dobro dela. Zdaj pa me zanima kako je z novimi avtomatskimi menjalniki, kako se če se morajo servisirati in po kakšnem intervalu? Npr. VW ima interval na 60.000km. To pa je povezano z visokimi stroški.
Potem me zanima tudi kakšna je poraba pri tem novem motorju, koliko se ujema s tovarniško navedbo?
Hvala.
hboris
 
Prispevkov: 17
Pridružen: 1 November 2014 12:10
Kraj: Maribor

Re: Mondeo L2016 avtomatik

OdgovorNapisal/-a imarkic » 19 Julij 2018 11:11

Za menjalnik upam da ti bodo ostali svetovali, sam imam ročnega.

Glede porabo boš pa najlažje ocenil na sponji povezavi - so kar dobre ocene.

https://www.spritmonitor.de/en/

Meni porabi 2.0, 180PS, TDCI porabi cca 6,5l/100km
imarkic
 
Prispevkov: 75
Pridružen: 30 September 2015 20:58
Kraj: Skofja Loka

Re: Mondeo L2016 avtomatik

OdgovorNapisal/-a Mondeovsky » 25 Julij 2018 21:24

To, da se v Aisinovem avtomatskem menjalniku olje ne menjava, je bedarija. Na uradnem Fordovem servisu bodo seveda to rekli a vsak pošten mehanik ti bo rekel, da za dolgoročno zdravje menjalnika intervalno menjaš olje, ne glede ali je ročni, avtomatski in ali je od ZF-a, Aisina ali od katerekoli druge znamke.
Dolgoročno gledano, menjalniki z dvojno sklopko so dražji za vzdrževanje kot klasični avtomatski menjalniki. Pri Getragovem avt.menjalniku z dvojno sklopko, ki je na voljo za doplačilo pri raznih Fordovih modelih in nasplošno pri vseh menjalnikih z dvojno sklopko, je intervalno menjavanje olja ključnega pomena, ker drugače se bodo začeli pojavljati raznorazni simptomi, kot je grobo menjavanje prestav in/ali prestavljanje s časovnim zamikom.
No potem tu je še po ne vem točno koliko kilometrih (150.000km?) menjava obeh sklopk, kot pri ročnem menjalniku, plus intervalna menjava olja, pa si zračunaj stroške.
Jaz osebno ne bi kupoval Fordov z avt.menjalnikom z dvojno sklopko. Klasični avt.menjalnik bo doooosti dlje zdržal. Če že kaj, bi počakal dokler Ford ne zamenja vse Getragove avt. menjalnike ponovno z Aisinovim a tokrat osemstopenjskim klasičnim avt.menjalnikom, ki pride na trg z novim Focusom.
By the way, Getragov menjalnik je tako "super", da je Forda doletela v Ameriki in Avstraliji skupinska tožba Fordovih kupcev glih zaradi teh menjalnikov.

Zanima te poraba praviš. Ne pričakuj čudežev. Novi 150 konjski Mondeo dizel ti ne bo nič manj pil kot tvoj. Dve leti nazaj sem ga vozil dober teden in je poraba bila tam okrog 7 litrov, z avtomatskim menjalnikom. Jaz imam 2009 letnik 140 konjskega dizla, sicer z ročnim menjalnikom in imam v povprečju porabo med 6,3 do 7 litrov.
Uporabniški avatar
Mondeovsky
 
Prispevkov: 70
Pridružen: 22 April 2015 11:05
Kraj: Maribor

Re: Mondeo L2016 avtomatik

OdgovorNapisal/-a hboris » 2 Avgust 2018 22:48

Hvala obema za odgovore, sploh Mondeovskemu za izčrpni opis.
Ne vem zakaj bi mi na pooblaščenem servisu tako rekli. Avta nisem kupil pri njih, ko sem delal nek servis tam pa sem vprašal kako je z menjavo olja v menjalniku. Preverili so po šasiji pa rekli, da se olja ne menjuje intervalno.
Ne vem kakšno sklopko ima moj Mondeo, dvojno ali klasično.
Če prav razumem ima Ford zadnja leta vgrajene menjalnike z dvojno sklopko? Kako lahko vem kakšni menjalnik je vgrajen? Imam občutek da obvladaš to področje.
Glede porabe me je zanimalo, ker v podatkih za nove modele piše nekje 5,5l/100km. Drugače pa je poraba pri meni 7,13 pri prevoženih 135000km, od kar sem ga kupil. Danes pa sem ravno prevozil 280000čega.
Menjalnik dela dobro, le ne spomnim se ali je iz prve prestave v drugo, ko sem ga kupil tudi menjaval bolj na trdo ali ne.
hboris
 
Prispevkov: 17
Pridružen: 1 November 2014 12:10
Kraj: Maribor

Re: Mondeo L2016 avtomatik

OdgovorNapisal/-a Mondeovsky » 5 Avgust 2018 19:43

Da dopolnim prejšnji odgovor, na servisu so rekli to kar tudi sam Aisin pravi za ta njihov menjalnik (model AWTF-80 SC), da uporablja posebno AW-1 olje in da je "maintenance free". A vendar je to olje in vsako olje se s časom "zapaca". Poleg tega, oljnega filtra v tem menjalnilu ne moreš kar tako zamenjat. Namreč moraš razdret komplet menjalnik, da prideš do njega. Torej je intervalna menjava olja za tak menjalnik ključnega pomena.
To, da ti grobo prestavlja iz prve v drugo je najverjetneje indikator, da se solenoidni ventili izrabljajo in ne delujejo pravilno zaradi umazanega olja, zato je ključno da prvo zamenjaš olje in s tem splahneš ven vso svinjarijo. Sploh glede na tvojo kilometražo!!
Moj tast je lani kupil rabljenega Volva XC70 D5 s 110tkm in ima ta isti menjalnik (so vgrajeni tudi v Citroene, Fiate, Suzukije, Ople, ameriške Forde itd.). Opazil je, da mu malo bolj grobo menjava iz druge v tretjo prestavo. Po menjavi olja mu menjalnik dosti lepše prestavlja.

Glede na to, da si odprl temo z "L2016 avtomatik", ti letniki imajo za razliko od tvojega (klasični avt.menjalnik s pretvornikom navora) Getragov menjalnik z dvojno sklopko in kar se tiče vzdrževanja je isto kot pri VW-ju, ki si ga omenil na začetku. Razlika je (če sploh) le v intervalnih kilometrih za redno menjavanje olja in pozneje menjavanje sklopk. Torej pričakuj podobne stroške kot pri kakšnem Passatu z DSG-jem.
Fejsliftani Mondeo, ki pride na trg naslednje leto, bo imel novi Aisinov 8-stopenjski avt.menjalnik s pretvornikom navora, torej spet klasični avt.menjalnik.
Kakorkoli se odločiš, drži se intervalnih menjavanj olja kot pijan plota.
Kaj se pa porabe tiče, ja, 5.5 litra je možno doseči, samo z zelo umirjeno vožnjo. Meni je enkrat na relaciji Maribor-Dunaj uspelo doseči celo 4.7 litra, s tempomatom na 120 na uro s polnim rezervoarjem iz Mb in potem dotankal na Dunaju za točni izračun porabe. Pravim enkrat, ker sem pri 120 skoraj zaspal za volanom :)
Ampak v globalu pričakuj porabo med 6.7 do 7 litrov.
Uporabniški avatar
Mondeovsky
 
Prispevkov: 70
Pridružen: 22 April 2015 11:05
Kraj: Maribor

Re: Mondeo L2016 avtomatik

OdgovorNapisal/-a hboris » 7 Avgust 2018 18:52

Še enkrat hvala, z velikim zanimanjem berem tvoje odgovore.
V prvem odgovoru si omenil menjavo sklopke na cca 150.000. Glede na moje prevožene km bi potem moral menjati oboje (sklopke in olje)? Mogoč tudi veš o kakšni ceni se tu pogovarjava?
Ja super bi bilo, če bi si lahko privoščil nov model naslednje leto a je med drugim zame to čisto metanje dnarja skozi okno. Izguba vrednosti je prevelika in v trenutni situacije ne bom nikoli v življenju kupil novega avta ampak rabljenega, razen če me razveseli kak zadetek s šestimi ničlami na loteriji ;-)
Je pa to dober podatek, ker bi prihod novega modela načeloma moral vplivati na ceno rabljenega. Ker sem menjavo avta planiral proti koncu leta bi se verjetno splačalo počakati še par mesecev. Mogoče veš natančneje kdaj se bo na Evropskem trgu pojavil nov model?
Glede porabe, če mojega zelo ekonomično vozim pride poraba na cca 6,5 litra, ni pa vseeno kje tankam. Razlike tudi več kot 0,5 litra (večkrat stestirano).
Spet fejslift model? Kaj nimajo za popolnoma nov model? Saj se po zunanjosti aktualni model z mojim L 2009 bistveno razlikuje le na prednjem delu. Velika razlika je le še notranji ambient.
Škoda, jaz sem s strani stroškov z mojim mondeom zelo zadovoljen in bi si za mogočo menjavo v prihodnosti želel nekaj novega in še lepšega. No tudi vožnja in druge lastnosti so zelo zadovoljive.
Zdaj pa sem se tudi jaz malo razpisal.
hboris
 
Prispevkov: 17
Pridružen: 1 November 2014 12:10
Kraj: Maribor

Re: Mondeo L2016 avtomatik

OdgovorNapisal/-a Mondeovsky » 9 Avgust 2018 17:30

Tvoj Mondeo l.2009 ima klasični avtomatski menjalnik s pretvornikom navora (torque converter) in nima dveh sklopk tako kot novi Mondeo. Menjava sklopk na 150tkm velja za novega, ne za tvojega. Kar pa ne pomeni, da na tvojem ne rabiš zamenjat olja. Tvoj rabi posebno AW-1 (Asin Warner) olje. Čeprav na Fordu pravijo, da olja v tvojem Mondeu ni potrebno menjat a je vseeno bolje preventiva kot kurativa. Tako boš splaknil ven vso svinjarijo in v večini primerov samo menjava olja izboljša delovanje menjalnika. Res, toplo priporočam menjavo olja.

Kar se pa cene menjave olja tiče pri novem Mondeu z mejalnikom z dvojno sklopko, računaj na tam nekje kot strošek menjave motornega olja pri pooblaščenem serviserju. In to vsakih 60tkm. Potem je tu še menjava motornega olja vsakih X kilometrov. Sam veš koliko kilometrov letno delaš pa si preračunaj ali se ti to splača ali ne. Glede točne cene menjave olja v menjalniku in kdaj točno se menjajo obe sklopki, na koliko kilometrov točno, ne me držat za besedo, najbolje, da se obrneš na kakega Ford trgovca.

Kaj se samega delovanja avt.menjalnika v novem Mondeu tiče, stvar dela vrhunsko. Luksuz, res. AMPAK! Dolgoročna rentabilnost tega luksuza? Hmmm...
Ti avt.menjalniki z dvojno sklopko so bili posebej zanimivi ko še noben klasični avt.menjalnik niti ni približno mogel tako hitro menjavat prestav. Dandanes pa ZF-ovi avt.menjalniki s klasičnim torque converterjem, ki so v raznoraznih BMW-jih, Audijih, Jaguarjih itd. itd., glih tako hitro in učinkovito menjavajo prestave kot menjalniki z dvojno sklopko. Primer BMW. Novi M5 ima ZF-ov osemstopenjski avt.menjalnik s torque converterjem in so tistega Getragovega z dvojno sklopko, ki je bil v prejšnjem M5 poslali v pokoj. Neizpodbitno dejstvo je, da so avt.menjalniki z dvojno sklopko dogloročno dražji za vzdrževanje kot klasični avt.menjalniki.

Novi oz. fejsliftani Mondeo bi naj prišel ven enkrat naslednje leto. Kdaj točno, ne vem. Novi Mondeo je že tri leta naprodaj, tak da je čas za fejslift. Pa ne da bi ga rabil, ker mu nič ne fali ampak tak pač to je v avto industriji. Jeseni bodo začeli vgrajevati popolnoma nove Fordove dizelske motorje v fejsliftanega Edga in bo na voljo v dveh izpeljankah, 190 in 238 konjev v kombinaciji z istim Aisinovim osemstopenjskim avt.menjalnikom, ki bo tudi v novem Focusu. Če hočeš vedet kako bosta zgledala fejsliftana Mondeo in Edge, idi na Fordovo ameriško internetno stran in poišči Ford Fusion, namreč pod tem imenom se Mondeo tam prodaja. Edge je ostal Edge za ameriški trg.
Trenutni Mondeo se je na evropske ceste zapeljal s skoraj dveletno zamudo, zaradi selitve proizvodnje iz Belgije v Španijo, zato je fejsliftani Mondeo oz. Fusion v Ameriki že nekaj časa naprodaj, saj je na tržišču dve leti dlje kot v Evropi.

Tvoj Mondeo je prostornejši in preglednejši od novega. Je pa kar se tiče zvočne izolacije in vzmetenja za razred slabši od novega, ki je pravi long distance cruiser. Po enem tednu vožnje z novim Mondeu se mi je moj tudi 2009 letnik zdel kot da ne bi imel čisto nič izolacijskega materijala :) Motor je tišji in manj se trese.
Kaj me pri novem moti je tudi to, da notranjost ni tako "luftig" kot v mojem. To pa zaradi tega, ker novi ima nižjo streho. Pa pri petvratni izvedenki je zadnja šipa še bolj položna kot pri mojem in je zato skoraj tako katastrofalno nepregleden kot petvratna Opel Insignia. Pa voznikov sedež je ožji, mehkejši in sedalni del je krajši kot v mojem Titaniumu.
Moj Mondeo mi je še vedno zelo lep ampak ta novi je pa res seksi :)
Uporabniški avatar
Mondeovsky
 
Prispevkov: 70
Pridružen: 22 April 2015 11:05
Kraj: Maribor

Re: Mondeo L2016 avtomatik

OdgovorNapisal/-a hboris » 10 Avgust 2018 22:02

Če prav razumem bo tudi v novega Mondeja Ford ponovno vgradil avt. menjalnike z dvojno sklopko? Jaz avto menjam na cca 5-7 let. Odvosno od km in naveličanosti. Tega bi menjal predvsem zaradi št. km, da ne bi v kratkem začelo preveč stvari crkovati. Letno dela cca 24000 km.
Sicer moram mojega Mondeja pohvaliti saj mi je in upam, da mi še bo zelo dobro služil. Zraven intervalnih servisov sem menjal samo še pregorelo cevko DSG. Enkrat mi je sicer javljal napako na motorju, pa so mi ga priklopili na analizo, pobrisali vse napake (mislim pa da niso našli vzroka napake). Zavorne ploščice so držale nenormalno dolgo, zdaj pa sta že menjana zadnja diska ter prednje/zadnje ploščice. Moral pa bom na optiko, ker mi gume po robovih žere.
To je vse. Glede na to, da je uvožen pa mogoče niti km niso realni.

Zadnji model mi je zelo lep, kot sem že napisal pa sem razočaran, da so naredili samo malo večji facelift s prednje strani in znotraj. Novi model v USA pa je spet bolj malo napredoval. Glede na to, da se je moj model pričel že 2007 bi po 12ih letih pričakoval nek BUM kar se tiče dizajna. Tudi takrat je prodaja pri nas zamujala za cca 2 leti.

Z zadnjim položnim steklom pa ne bom imel problemov, ker jaz vozim karavan ;-) .

Praviš, da bi šel nazaj na ročni menjalnik, ker ta ni rentabilen? Ne vem če si to želim po skoraj 6ih letih luksuza. Meni mora zdržati 100-150tisoč km kar pomeni skupno do 300tisoč km, odvisno koliko bo imel ob nakupu.
hboris
 
Prispevkov: 17
Pridružen: 1 November 2014 12:10
Kraj: Maribor

Re: Mondeo L2016 avtomatik

OdgovorNapisal/-a Mondeovsky » 11 Avgust 2018 13:29

Avt.menjalnik, ki je v tvojem Mondeu, je bil zamenjan z menjalnikom z dvojno sklopko (skupaj z Euro5 dizelskima 140/163 konjskima motorjema) tik predno je bil predstavljen fejslift model najine generacije Mondea leta 2011 in je ta isti menjalnik v uporabi še danes v novem Mondeu. Narobe si me razumel, naslednje leto pride ven fejsliftan Mondeo, ki bo spet imel Aisinov klasični avt.menjalnik, a tokrat z 8 prestavami in bo Getragov z dvojno sklopko letel ven iz programa. Ta novi Aisinov 8-stopenjski menjalnik uporablja tudi Volvo v svojih novih S/V60, S/V90, XC40/60/90, tudi Peugeot in Citroen ga uporabljata. Jeseni ga bo Ford predstavil v fejsliftanem Edgu (skupaj z novim dizelskim dvolitrašem) in novem Focusu, naslednje leto pa še v fejsliftanem Mondeu.
No to kaj si videl na ameriškem Mondeu, to pride bolj ali manj v taki obliki k nam naslednje leto. Ne bo imel več klasične prestavne ročice ampak tak kot v prihajajočem Focusu in Edgu vrtljivi gumb.
Če ti je ok, da boš namesto recimo 100tkm vsakih 60tkm menjaval olje v menjalniku in potem naknadno še obe sklopki (kdaj, odvisno koliko kilometrov bo imel Mondeo ob nakupu), si poišči enega in to je to. Menjalnik je super kar se delovanja tiče. In če se spet odločiš za Mondea, glej, da bo taki, ki že ima novi SYNC3 medijski sistem, ker je dosti hitrejši in zanesljivejši od starega SYNC2 sistema. Novi SYNC3 je prišel ven leta 2016 če se ne motim. Ločiš ju po barvi oz. temi ozadja na zaslonu. SYNC3 ima belo ozadje, SYNC2 pa črno.
Uporabniški avatar
Mondeovsky
 
Prispevkov: 70
Pridružen: 22 April 2015 11:05
Kraj: Maribor

Re: Mondeo L2016 avtomatik

OdgovorNapisal/-a hboris » 30 Avgust 2018 22:30

Res najlepša hvala za tako izčrpne informacije. Tako dolgo nisem odgovoril, ker nisem vedel kaj ti naj pametnega sploh še napišem. Verjetno v tej temi zadnje kar me zanima. Ali ima VW tudi Getragov menjalnik z dvema sklopkama ali od katerega drugega proizvajalca? To me zanima, ker dosti krat koga slišiš, da ima VW sigurno boljši menjalnik kot Ford.
hboris
 
Prispevkov: 17
Pridružen: 1 November 2014 12:10
Kraj: Maribor

Naslednja

Vrni se na Mondeo

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov