menjava števca (titaniun: s-max, mondeo, galaxy)

menjava števca (titaniun: s-max, mondeo, galaxy)

OdgovorNapisal/-a miran » 2 September 2018 13:19

Ima kdo kakšne izkušnje z menjavo števca na teh avtih. Mi je crknil pa ne bi kupil novega, ker je predrag. Kataloške številke so precej čudnih kombinacij. Moja je 8M2T-10849-TC, enak avto v DE ima 8M2T-10849-TA, pa TD. V glavnem, zadnja številka/črka zgleda čisto nalkučna med temi tremi avtomobili in letniki in motorji (bencin/bifuel/2.0/2.5). Samo TC ne nejdem nikjer - no enega sem našel na SWE (iz mondeota, moj je pa na s-maxu), pa še nisem dobil odgovora, ali pošiljajo v SI.

Me zanima, če je kdo ze kaj experimetiral na to temo. Po moje bi morali vsi ti delati tudi na mojem s-maxu, malo se mi pa da metat denarja stran oz. se ukvarjati z vračilom, če ne bi delalo.

LP M

ps - aja, popraviti se ne da, ker v digitalna nebesa odšel procesor (niso samo stiki).
miran
 
Prispevkov: 31
Pridružen: 15 December 2014 18:25
Kraj: SLO

Re: števec menjava (mk4 titaniun: s-max, mondeo, galaxy)

OdgovorNapisal/-a miran » 7 September 2018 12:57

Evo si bom sam odgovoril :). Če bo komu kdaj pomagalo.

Tole je iz talkford.com

There are in fact 3 different hardware revisions for the mk4

version 1 with a partnumber that starts with 7m2t
Maximum firmare version with IDS is 815
This unit lacks usb support.

version 2 , released 13-7-2009 with a partnumber that starts with 8m2t
Maximum firmware is 1007
Minimum version is 906
Starting this version, usb and a2dp is supported

version 3 , released 15-3-2010 with a partnumber that starts with am2t
Maximum version (as i know) is 1121
This hardware version only works with a high-speed-can airbag module

Revision 1 and 2 are fully hardware compatible and can be intercanged.
When a revison 1 unit fails, the dealer will replace it with a revision 2.
The only difference between version1 and 2 is the software in the 'extended eeprom'.
________________________________


Tiste zadnji dve kodi pomenita ali je števec za bencin (T,…) ali diesel (D,X,…), taznja je pa neka glavna verzija originalnega firmwara. Ta zadnja koda itak ni pomembna, ker se jo da upgradat na zadnjo možno verzijo za HW na servisu. Moj je bil upgradan (ver 2) pa nisem opazil kake bistvene razlike. Razen v denarnici.

Novejši števci (po faceliftu - z digitalno temperaturo in stanjem goriva) pa ne delajo starejšimi Fordi, ki še nimajo tistih famoznih zračnih blazin (HS CAN modul). So pa verjetno kompatibilni z verzijo 3.

Meni s fantje probali zrihtat zadevo z tem tanovim števcem (po faceliftu), pa je gorela lučka za airbag (ker imam tastare airbage). So mi zadevo po parih dneh truda vrnili v prvotno stanje in mi računali 30 EUR za diagnostiko. Pošteno.

Vozim bencinarja, pa je števec težko dobiti zaradi neugodne kombinacije (8000 rpm in km/h skala za hitrost).Imam naročenega rabljenega iz švedske (očitni je tam kar nekaj flexifuel vozil) s popolnoma enako OEM številko. Po forumih sodeč, naj bi bila zadeva plug-and-play.
miran
 
Prispevkov: 31
Pridružen: 15 December 2014 18:25
Kraj: SLO

Re: menjava števca (titaniun: s-max, mondeo, galaxy)

OdgovorNapisal/-a miran » 13 September 2018 20:37

update:

števec na s-maxu 2008 zamenjan. očitno zgoraj napisano drži. zadeva dela tako kot mora. zoprna zadeva je, da moraš razdreti vso plastiko pod volanom od sredinske konzole do vrat - vključno s kolenskim airbagom.

-----------------------------------------------------------------------------------

bom kar v tej tem nadaljeval. ima kdo kaj izkušenj z/s:

a) ODO kilometri: na novem števcu (iz druge roke) jih imam 115.000 premalo in bi številko povečal (forscan,....)? Itak ne bo nihče verjel, da ima 10 let star ford sano 36 kkm. Že z 151 kkm je sumljiv :)

b) povezavo CAN bus kontrolerji: ko se je začel števec sumljivo obnašati, se pri povečani temperaturi hladilne tekočine (ponavadi ko stojiš v koloni in ni pretoka zraka) ni vklopil ventilator radiatorja in je posledično šla temperatura hladilne tekočine v rdeče. Moj mehanik je nakaj "stelovadil" pa nisem imel težav. Ko je števec dokončno pobralo, se je zadeva ponovila (testirano na OBD2 preko telefona). po zamenjavi števca - pri toriranju v mirovanju - se ventilator spet lepo vklapja in drži temp. na 90 st. C. Kot da bi programerji vezali kontroler ventilatorja na vrendost iz cpu števca namesto iz glavnega računalnika???!!!

LPM
miran
 
Prispevkov: 31
Pridružen: 15 December 2014 18:25
Kraj: SLO


Vrni se na Karoserija, notranjost in avtoelektrika

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov