Nihanje temperature motorja in maska pozimi

Nihanje temperature motorja in maska pozimi

OdgovorNapisal/-a kalbo » 3 Januar 2019 19:14

Pozdravljeni vsi.
Leta 2007 sem kupil novega s maxa 1.8 tdci in do sedaj opravil 150000 km. V začetku je smax imel kar nekaj felerjev zato smo si tukaj kar precej pomagali.... vidim, da mojih prispevkov ni več gor. Več avtov je pri hiši, zato ni veliko km, je pa s-max v odlični formi, seveda pa redno skrbi tudi za brihtanje možgančkov, na pooblaščence se ni moč vedno zanesti .. :)

Zadnji dve leti opažam padanje temperature motorja v zimskem času (že pri 7C zunaj) po lokalnih ali mestnih vožnjah. Ne bi mogel priseči, da tega ni bilo tudi prej, ampak zdaj je tolikšno, da je opazno. Segret motor cca 90C na kazalcu ..že po po 1-2 km ležerne ali mestne vožnje pade tudi do 75C po kazalcu... in potem zopet gor, če zapeljem na obvoznico. Če termostat ne zapre povsem..j e težava tudi začetno segrevanje, delovanje egr itd..itd.. opravil sem domačo nalogo...in precej testiral.
Ker termostata še nismo menjali..smo menjali komplet z ohišjem original. Napaka ostala, zato še enkrat menjali nov termostat ...težava ostala. Hmm ..na servisu so obupali...pravijo, da je to neka stalnica in naj se vozim. Mal čudno ne?

MOJE vprašanje pa je, poleg pomislekov o vzrokih težave....., zakaj ne natakniti maske na spodnjo odprtino za vstop zraka.??? Sam sem jo izrezal iz trde folije in poskusno nataknil. Rezultat je viden, temp. motorja je stabilnejša in ne preseže pravilne delovne. Na spletu se da najti tudi serijski izdelek. Zadeva pa je kompleksna...spredaj je hladilnik zraka za turbo, klimo ..morda se mora tam hladiti tudi alternator, morda karter, ali še kaj...ugibam... Motor je namreč sedaj precej zaprt, ostaja le mala zg. reža.
Po občutku, ko odprem pokrov... je vse ok..ampak zakaj Ford (in drugi) že originalno maske pri dizlih v zimskem času ne svetuje... vsi vemo, da ne ogret dizel..pomeni težave na dolgi rok, neprijetno vožnjo, in še izpuste po vrhu... Po spletu se da najti info, da je sitem hlajenja v avtomobilih močno predimenzioniran.....zaradi izjemno različnih pogojev obratovanja. Kot dizelaši veste, se ventilator motorja pozimi praktično ne oglaša. Torej bi pri -C lahko vsi vozili z masko.

Prosim za komentarje, morda izkušnje, tako pri samem nihanju temp, kot tudi uporabi maske, ..seveda tudi nevarnosti uporabi maske na spodnji odprtini zraka. Mimogrede, na cesti ne vidim nikogar, čeprav je pritožb o prehladnih motorjih kar veliko.
Hvala vnaprej... če koga kaj zanima glede smaxa 1.8tdci..naj kar potipka... imam 150000 km izkušenj :)
lp
kalbo
 
Prispevkov: 8
Pridružen: 14 Junij 2015 11:21
Kraj: Ljubljana

Re: Nihanje temperature motorja in maska pozimi

OdgovorNapisal/-a JoJbL » 3 Januar 2019 20:34

Pozdravljen.
Vmes so bile težave s forumom in smo izgubili vse podatke, tako da je vse na novo.

Glede tvoje težave pa sem osebno imel enako (podobno) težavo, le da je bil motor 2.0. Ampak pri meni je bilo tako, da je temperatura nihala med cca 65 in 75, pri vecji obremenitvi pa je dosegla cca 80. (govorim za zunanje temperature kot do sedaj, poleti ni bilo tega problema) Po menjavi termostata je bila temperatura vedno 89, kot mora bit. Termostat pa je bil menjan z originalom. Je bilo že več primerov ko se je izkazalo da nadomestki ne delujejo dobro.

Lp

Poslano z mojega WAS-LX1 z uporabo Tapatalk
Uporabniški avatar
JoJbL
 
Prispevkov: 486
Pridružen: 31 Oktober 2014 22:21
Kraj: Ljubljana

Re: Nihanje temperature motorja in maska pozimi

OdgovorNapisal/-a kalbo » 3 Januar 2019 21:05

tnx za info... se mi je zdelo da manjka ogromno materiala:)
Ja, saj jaz prisegam na originalne dele..in vse zamenjano je bilo originalno (termostat celo 2 x). Res se zadeva obnaša kot, da termostat ne tesni, vendar to sedaj ne more bit več mogoče. Namestil sem celo tipalo na cev tik pred hladlnikom, kjer j evidni
kalbo
 
Prispevkov: 8
Pridružen: 14 Junij 2015 11:21
Kraj: Ljubljana

Re: Nihanje temperature motorja in maska pozimi

OdgovorNapisal/-a kalbo » 3 Januar 2019 21:14

....kjer temp. dejansko ni stabilna, ampak v času segrevanja do 90 malce zraste (cca 15C- merjeno med vožnjo)...Ko kazalec doseže sredino pa temp. odločno raste do 88C. Vse to bi lahko kazalo na slabo tesnjenje...morda pa temp pride od kje drugje. Problem je, da človek pri zdravi pameti ne bo šel menjat še tretjega originalnega termostata.... :):(
kalbo
 
Prispevkov: 8
Pridružen: 14 Junij 2015 11:21
Kraj: Ljubljana

Re: Nihanje temperature motorja in maska pozimi

OdgovorNapisal/-a JoJbL » 3 Januar 2019 22:07

Zdej nevem točno iz glave kateri motorji, ampak nekateri naj bi imeli 2 termostata.

Poslano z mojega WAS-LX1 z uporabo Tapatalk
Uporabniški avatar
JoJbL
 
Prispevkov: 486
Pridružen: 31 Oktober 2014 22:21
Kraj: Ljubljana

Re: Nihanje temperature motorja in maska pozimi

OdgovorNapisal/-a kalbo » 3 Januar 2019 23:04

...ta starejša verzija ima en termostat in temp. tipalo v glavi, ki preračunano kaže temp vode na kazalcu. Lahko bi bila težava v pretvorbi analogne vrednosti v digitalno... za pomik servo motorcka kazalca..ampak potem verjetno, ne bi pravilno kazal 90C.(kar pa). Nekateri avtomobili so imeli velike težave tudi s servo motorcki instrumentov..in zato napačni prikazi (nprTT)
kalbo
 
Prispevkov: 8
Pridružen: 14 Junij 2015 11:21
Kraj: Ljubljana

Re: Nihanje temperature motorja in maska pozimi

OdgovorNapisal/-a kalbo » 4 Januar 2019 20:08

Kaj pravite na to.... povsem zaprt hladilnik zraka za turbo...??

https://www.ebay.co.uk/itm/FORD-S-MAX-2 ... Sw1GlacEd6
kalbo
 
Prispevkov: 8
Pridružen: 14 Junij 2015 11:21
Kraj: Ljubljana

Re: Nihanje temperature motorja in maska pozimi

OdgovorNapisal/-a JoJbL » 5 Januar 2019 9:37

Točno ta je za novejši model (FL). Nevem če bi pasalo brez predelav na tvojega.

Poslano z mojega LG-H850 z uporabo Tapatalk
Uporabniški avatar
JoJbL
 
Prispevkov: 486
Pridružen: 31 Oktober 2014 22:21
Kraj: Ljubljana


Vrni se na S-Max

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 0 gostov